Wednesday, September 8th 2010, 2:09pm UTC+1

You are not logged in.

• Login
  • Register

SkollHate

Imaginifer

1

Sunday, March 7th 2010, 4:39pm

Centurion

Jeg vil foreslå endringer for de som spiller uten centurion. :)

Dette fordi det er veldig mange yngre personer som spiller dette spillet, folk som går på skole og ellers ikke har en inntekt som gjør at de kan bruke penger på å kjøpe rubiner.

Synes ventetiden mellom angrep burde bli redusert, 15 minutter mellom hvert angrep er altfor lang tid. Og i hvertfall med tanke på at de som spiller med centurion kun må vente 5 minutter.
Jeg foreslår derfor å endre ventetiden til 10 minutter.
;)

Videre synes jeg også at kostnaden for en ekspedisjon burde reduseres.
De som spiller uten centurio må betale 2 ekspedisjonspoeng for hvert oppdrag de tar, og når de i tilleg har færre ekspedisjonspoeng i utgangspunktet synes jeg avviket/forskjellen blir altfor stor.
:S
Foreslår å endre kostnaden til 1 ekspedisjonspoeng pr. oppdrag, slik at man kan få mest mulig ut av sine ekspedisjonspoeng. ;)

På denne måten vil de som spiller uten centurion få større sjanse til å klare å henge med sånn nogen lunde i utviklingen av sin gladiator, og ikke bli hengende altfor langt bak de som spiller med centurio.
:thumbsup:

Tror dette vil bidra til at flere vil spille Gladiatus, samt at det blir færre som faller fra.

Dette har jeg et ønske om at blir tatt opp med GF
:thumbup:

• Go to the top of the page

Yellow

Plebeier

2

Sunday, March 7th 2010, 5:12pm

Enig med e.g, det tror jeg kan få flere spillere til å få mer motivasjon til å fortsette med gladiatus fordi da blir det jo som skollhate sier at da kan de som spiller uten centurio klarer og henge bedre med og ikke dette helt av. samtidig som det blir litt mer rettferdig.

har ofte tenkt på det med at den som har centurio har 24 eksp. og det koster bare 1 eksp. for å dra på ekspedisjon, mens de som spiller uten har bare 12 og det koster 2 eksp. hver gang, det synes jeg blir litt for urettferdig ovenfor spillerne uten centurio.

og det med arenaen er også et veldig bra forslag for da tar det jo mye mindre tid å komme seg videre oppover i arenaen. for hvis man er god nok til 1.plassen og ligger på 60 plass eller noe slik så tar det veldig lang tid å komme seg videre og opp blant topp 5.

BRA TRÅD :thumbsup:

3

Sunday, March 7th 2010, 6:46pm

Her er du inne på noe Skollhate. Hvis vi skal klare å holde på spillere og samtidig klare å rekrutere nye spillere til å forsette oppover i nivåene så syns jeg dette er rette veien å gå. Det er greit at man skal få fordeler som centurion men det bør også være en balace mellom det og det syns jeg du får med ditt forslag. Håper at det faller i god jord hos de som skal ta den endelige avgjørelsen på dette. Stå på videre med forslaget dette bør vi kjempe for å få igjennom så vi kan holde på spiller lenger en til nivå 70-80 for da blir det for tøft å ikke være centurion og kunne hevde seg.

kjekken

GO s3,s5

4

Sunday, March 7th 2010, 7:27pm

Enig med Skoll jeg og. Godt forslag. Tror heller ikke det vil føre til tap for dem som tjener penger på det, snarere tvert i mot. Tror det er flere spillere som kommer til å spille aktivt ved en slik endring. En del av dem kommer nok også til å bytte til cenurion etter hvert som de blir "hekta". Er tross alt fremdeles fordeler ved det. Så dette mener jeg vil resultere i både flere spillere og større inntekter til dem som driver dette stedet.

Heimdall

Banned until 01-09-2010

5

Sunday, March 7th 2010, 7:43pm

Dette var et kjempe bra forslag.
Jeg er helt enig...:thumbsup:

Nå er jeg for både pakter og centurion, men mener forskjellene ikke burde vært så store om du spiller med heller uten centurion.

Tror også det er flere som blir "hekta" da dem får en større spilleglede med det lille dem får spilt,
og får dem som har litt penger å bruke på dette, så kunne dem spilt med centurion innimellom.
Når du først har spilt dette med C. så blir det helt lamt uten,da allt stopper helt opp.
SonOfOdin

This post has been edited 2 times, last edit by "Heimdall" (Mar 7th 2010, 7:52pm)

hellon

Banned until 11-05-2010

6

Wednesday, March 17th 2010, 3:02pm

enig jeg også . med det største problemet er ikke det . jeg føler at det blir alt for stor hopp mellom folk som selger rubiner til andre . 1000 rubiner for 9mil hvordan skal enn greie og kjempe mot EN som selger til flere folk . skulle ha lagd en regel om og selge rubiner for gull . i andre spill er det ikke lov og kjøpe og selge ting for penger . salg av rubiner skulle ha vert perm bann

Christopher93(Hades)

Banned until 12-05-2010

7

Thursday, April 15th 2010, 9:48pm

Helt enig! Mener faktisk at de skal ha en ¨fordel¨til-- Det er at man kan se hvilke som er i din klan på ah og arena- :thumbup: Enig med at flere vil spille osv.. :thumbsup: SUPERIDEE!