Wednesday, September 8th 2010, 2:03pm UTC+1

You are not logged in.

• Login
  • Register

Heimdall

Banned until 01-09-2010

1

Monday, March 1st 2010, 11:33pm

Det norske Gladiatus Forumet er en stor fleip.

Dette Forumet er gørr kjedelig og dødt!!

Spiller på både svensk og US Glad.
Og der er det fortsatt mulig og gå til krig mot andre klaner....
Man legger inn en krigserklæring på forumet,og om den inneholder det de forskjellige landene krever så blir det god gammeldag's krig...
Ikke som de kjedelige krigsmesterhall krigene som er det eneste krigs alternativet vi har.
(Det er krigsmesterhall kriger der å,men man kan gå til krig på gamle måten også.)
Bare det norske teamet som ikke klarer å gjennomføre dette.
Det blir så mye jobb for de.....
De har sagt det kanskje kommer igjen siden osv,
men hvor lang tid kan\skal det egentlig ta før dette teamet kommer seg opp å gå???

Nå vet jeg at det er flere som har prøvd å få igang litt liv her inne også,som blant annet et nyhet's skriv med litt fakta men mest morro,men det stopper helt opp da allt sånt skal igjennom Teamledelsen her.

Jeg har den siste tiden vært innom flere Gladiatus forum rundt om, og på de fleste så er det stadig nye konkurranser m.m.m....
Vinner du en konkurrane, så vinner du rubiner som GF stiller med...
Hvorfor har ikke vi det??

Skulle ønske det norske teamet hadde vært halvparten så effektive som de[i] utenlandske
teamene.

Vet ikke hvorfor det er sånn men skylder på ledelsen av teamet,da det er de som faktisk er LEDELSEN.
Er deler av ledelsen her inaktive??
I såfall så bør dem byttes ut med noen som har "litt" ambisjoner for det norske Gladiatus spillet og forumet.
I allefall burde dem ikke vært i ledelsen,om de ikke har tid!

Jeg må også tilføye at jeg flere ganger har fått svar fra flere av det norske teamet at jeg får klage til GF om jeg ikke er fornøyd,og på bakgrunn av det har jeg den siste tiden sendt flere lange e-poster til GF og jeg har nå endelig fått svar at jeg skal være litt tolmodig da dem skal se nærmere på situasjonen

Med kjedelig hilsen
Heimdall
[/i]

SonOfOdin

This post has been edited 2 times, last edit by "Heimdall" (Mar 1st 2010, 11:59pm)

This post has been already reported.
  • Go to the top of the page

2

Tuesday, March 2nd 2010, 6:17pm

Jag har ikke spelat länge på norsk server, men ja i sverige er det mulig att kriga "vanligt" också. Det tycker jag borde vara muligt även här, och det er ikke så myu arbete bakom. Det ger spillet lite mer tanke och glöd :D

Jag förstod ikke riktigt allt du skriver, eftersom jag er svensk. Men tävlingar där man kan vinna rubiner er alltid roligt :) Det senaste vi hade i sverige var att man skulle plundra så myu gull som muligt och den klan som plundrat mest vann. Sådant er alltid kul :)

Jag tycker dock det verkar som ledelsen her i Norge gör vad de ska og er aktiva! Kanske skulle vart lite mer tävlingar osv.

KampHund

Nobiles

3

Tuesday, March 2nd 2010, 9:55pm

Jeg er også svensk men må si at jeg ikke liker ideen hvis "klankriger".. Jeg synes det på svenske serverne er kjedelig.. Det stoppar hele spillet før de som er med i klanerna som kriger ! Og hvis du er low-lvl så går det ikke og spille før man er konstant nollad ! :thumbdown: